новитe велосипеди CROSS

 

Представяне на моделната гама Cross 2015

2015-01-27

 

В следващите редове ще представим всички свои велосипеди за наближаващия сезон 2015-та, включени в шестте основни групи предлагани от нас на европейския пазар (TREKKING, CROSS, CITY, URBAN, MTB и JUNIOR), тъй като вече и в България има повишен интерес не само към планинските байкове, а и към останалите типове с  градско и извънградско предназначение.  Посетилите фирмения ни уеб сайт, вероятно вече са разгледали цялата ни продуктова гама, включваща ревизирани и нови модели, както и съпътстващите всеки от тях спецификация и геометрия.  Поднесената от „сухите цифри” информация (принципно достатъчна за посветените в материята) е само техническата същност на конкретния велосипед, докато нашето желание е да запознаем възможно най-широк кръг потребители с неговите функционални характеристики, както и с някои специфични детайли, обуславящи сферата му на приложение.

Безспорно МТВ моделите, заради тяхната спортно-младежка ориентация, са най-популярни,  покривайки в значителна степен потребностите на активната аудитория, но членовете и са наясно, че тези велосипеди не са с универсално предназначение, въпреки предприеманите промени по компонентите от някои, с цел адаптация към по-гладкото покритие на градската среда в която предимно ги ползват. Този „road tuning” обаче не може да промени основната характеристика на планинския байк, а именно спортната ергономия за позата на ездача, обусловена от геометрията на рамката, явяваща се основен агрегатоносител на останалите компоненти.    Различните типове велосипеди лесно се отличават визуално по  оборудването си, но невидимите разлики са конкретно в позицията на тялото съприкосновяващо се с велосипеда в трите основни точки –кормило, седалка и педали. Именно отстоянията  на „работните зони” в този триъгълник определят типовете рамки според тяхното функционално предназначение. Колкото по-спортно ориентиран е велосипедът, толкова по-разтегнат в дължина е предният триъгълник на рамката, осигурявайки по-приведена поза на ездача с цел оптимална реализация на енергията при педалиране, което за комфортна езда по равен терен е вече неудобно и излишно натоварващо ръцете и гръбнака на ползващия го за „лежерно” придвижване.

  Споделяме тези редове не защото те са нещо ново за потребителите, а защото сякаш нямат необходимата тежест при избора им на тип велосипед за основните си нужди, водещ  до неосъзнато разочарование от колоезденето. У нас (все още) е масова практика придобиването на планински велосипед от нисък или среден клас и последващото му използване в условия нехарактерни за него, поради битуващото мнение, че е с универсално предназначение, и по-солидно подготвен за лошата инфраструктура на градовете.  Основополагащ за сигурността и удоволствието е правилният избор на тип велосипед, а също оптимален размер на рамката му за конкретният ездач и това не зависи от цената, принципно определяща се от различните ценови нива на основните компоненти, характеризиращи съответния клас на продукта.  

  Основната причина, като европейски производител с дългогодишен опит в бранша, да предлагаме различни ценово ориентирани продукти за основните типове, е именно желанието ни да дадем възможност на всеки желаещ  да избере подходящия за себе си велосипед, според своя собствен бюджет и специфичните си функционални потребности.

 

                                                                                      TREKKING

   Базовите характеристики на този тип велосипеди са обусловени, естествено, от тяхната сфера на приложение – пътешествие и туризъм. Доста често обаче те биват ползвани и в градска среда, заради оборудването им с компоненти за мокро и нощно време, и превоза на допълнителен багаж. Класическият трекинг е проектиран за увеличена товароносимост, с цел да „понесе” и теглото на необходимата за прехода екипировка и пособия. Оборудван е с багажник на който да закрепите чанта, сак или „дисаги”. Предният триъгълник на рамката и повдигнатото кормило обуславят по-изправената позиция на торса, особено в случай, че ползвате и раница на гърба си. Предлагат се мъжки и дамски рамки в поне няколко различни височини и съответното нарастване по дължината им, заради антропометричните характеристики на различните ръстове ездачи. Базово е комплектован с калници и предпазител на веригата, осветителен комплект и захранваща го динамо главина, солидна степенка , външни скорости с различен брой предавки и предавателни числа обхващащи разширен диапазон, за по-лесно преодоляване на изкачванията и увеличена максимална скорост в равнинните участъци. Гумите са с нормален  или леко увеличен „балон”,с  уякчена структура, плитък грайфер, за намалено съпротивление при търкалянето и протекторна шарка с водоотводни канали.  Обикновено тези велосипеди се оборудват с амортесьорна вилка, а профилът на 28 инчовите джанти е двойностенен, с бордове в зависимост от типа спирачки (дискови или не), според комплектовката на велосипеда.

 

 

Най-високо като ценови клас в нашето портфолио е позициониран моделът QUEST Lady 

/Details bikes 2015/QUEST LADY.jpg


Тегло на велосипеда (вкл. педали) с височина на рамката 50см : 14,8кг

 За подробна спецификация и детайлни снимки може да разгледате тук: http://www.crosscycle.com/index.php?page=Catalog.Item&id=75&cid=1&lang=bg

  Мъжкия вариант е QUEST MAN

/Details bikes 2015/QUEST GENT.jpg


  Характерни за него са твърдата и лека алуминиева вилка с адекватна височина -аналогична на тази за амортесьорна такава, за да не нарушава коректната геометрия на велосипеда. На нея могат да бъдат монтирани различни видове спирачки (в случая дискова – хидравлична), а освен калник, предлага възможност и за закрепване на подходящ преден багажник. Осигурява редуциране теглото на велосипеда и анулира енергийните загуби при педалиране, без да страда общият  комфорт, осигурен от ергономичните ръкохватки на кормилото и специалните гуми с увеличен балон и намалено съпротивление при търкалянето, обути върху лекия, но здрав, двойно стенен профил на джантите. Рамката е алуминиева  с двойно изтъняване дебелината на тръбите в зоните отвъд заваръчните шевове –отново с цел олекотяване. Задният спирачен апарат е монтиран по модерния напоследък начин -вътре в триъгълника (пред  оста) оптимизирайки пътя на хидравличния шлаух,  закрепен отдолу на рамката , за по-изчистен вид и удобство на захват  при пренасяне на велосипеда. Багажникът е алуминиев, с повишена товароносимост и възможност за регулировка ъгъла на закрепване, дублирано фиксиране на багажа посредством ластици, както и с крепежни елементи за вело помпа. Степенката  също е солидна, с възможност за регулиране на дължината и е монтирана  до задната ос, с цел при използването и да поеме основната маса от натоварения багажник. От алуминиев листов материал са щамповани леките, но здрави калници и специалният предпазител на веригата, покриващ и предния дерайльор, без да препятства неговия работен обхват. Осветителният комплект е с функция за отложено загасване след спиране на движението и се захранва от разположеното в предната главина динамо с понижено триене. Велосипедът е комплектован с цялостна система SHIMANO DEORE с 30 скорости, гарантираща продължителната и безпрепятствена експлоатация в различни режими на натоварване, а филигранната изработка на детайлите и общото култивирано функциониране на механизмите доставят истинско удоволствие при управлението. Комфортът е гарантиран чрез подходяща по форма и структура седалка и грипове с фиксиране към кормилото, а регулируемата му лапа осигурява по-фини настройки за позата на ездача. Има и ред  други дребни детайли гарниращи общия високо технологичен фон на основните компоненти. Подобаваща на техническата част е и визията. Семплата и стилна графика гарнирана с няколко дребни детайла с иноксово покритие в същия цвят, е запечатана с високоустойчив полиестерен матов лак, като по този начин са декорирани и обработени не само рамката и вилката, а  и всички допълнителни трекинг компоненти – багажник, калници и предпазител на веригата. Тегло на велосипеда (вкл. педали) с височина на рамката 55см : 14,8кг

  Думите и снимките обаче дават само бегла представа за велосипеда, а на живо ще се убедите, че с него можете да преодолеете всеки преход и да посетите всеки прием. 

  За подробна спецификация и детайлни снимки може да разгледате тук:   http://www.crosscycle.com/index.php?page=Catalog.Item&id=74&cid=1&lang=bg

 

Следващото ни предложение се нарича LEGEND - нов модел в нашия каталог и също типичен представител на високия клас европейски трекинг велосипеди. 

/Photos jpeg/Legent Get TRK 2015.jpg

Тегло на велосипеда (вкл. педали) с височина на рамката 52см : 16,3кг

  Оборудван е с DEORE и ALIVIO компоненти,  27 скоростна система и амортесьорна вилка с регулируема твърдост и заключваща (при необходимост) хода функция. Нова е и самата алуминиева рамка, като характерен за нея отново е монтираният вътрешно в задния триъгълник хидравличен спирачен апарат и закрепеният под рамката шлаух, а жилата за двата дерайльора минават вътре, в долната тръба. Тя, както и горната тръба, е с трапецовидно сечение, придаващо технократско излъчване на целия велосипед. Багажникът също е алуминиев, с достатъчна товароносимост, но по-тесен и лек , с държачи за помпа. Солидната степенка отново е монтирана точно под него, с цел по-добър баланс на приведения в покой натоварен велосипед. При внимателно сравнение с предходния модел, ще откриете и други общи детайли като гуми, шини, калници, осветителин комплект, седалка и т. н., спомагащи високите експлоатационни характеристики и комфорт на чудесно екипирания за шосейни преходи продукт, който отново е декориран със семпла графика, запечатана с полиестерен матов лак.

 За подробна спецификация и детайлни снимки може да разгледате тук: http://www.crosscycle.com/index.php?page=Catalog.Item&id=76&cid=1&lang=bg

 

Моделът се предлага и в дамски вариант с удобна рамка тип трапец, в мек и топъл цвят, комфортна дамска седалка в черно и бяло, а също така бели калници и вилка.

/Photos jpeg/Legent Lady TRK 2015.jpg

Тегло на велосипеда (вкл. педали) с височина на рамката 48см : 16,3кг

 За подробна спецификация и детайлни снимки може да разгледате тук: http://www.crosscycle.com/index.php?page=Catalog.Item&id=77&cid=1&lang=bg

 

  Друг типичен трекинг, но вече в средния клас, е моделът TRAVEL, отново с 27 скорости и компоненти от сериите DEORE, ALIVIO и ACERA. 

/Photos jpeg/Travel Trek Gent 2015.jpg

Тегло на велосипеда (вкл. педали) с височина на рамката 52см : 16,7кг

  Велосипедът също е оборудван с амортесьорна вилка с регулируема твърдост и заключваща хода функция, същия профил шини, но вече с нормален балон на гумите, хидравлични дискови спирачки - предната монтирана на динамо главината захранваща осветителния комплект, а задната - отново в контура на рамката, с път на хидравличния шлаух и жилата под долната тръба. Използвани са същия солиден багажник, степенката с аналогична позиция на монтаж  и алуминиевите плоски калници, като при първия модел. Както и при него са поставени фиксираща стяга за седалката, спейсъри и грипове с гарантиращи захвата скоби, всичките с иноксово покритие (този път в червено) и същия цвят ластици за багажника. В унисон с тях е и част от графичния дизайн, отново фиксиран с високоустойчив полиестерен матов лак, декориращ класическата алуминиева рамка със стандартно кръгло сечение на тръбите. 

 За подробна спецификация и детайлни снимки може да разгледате тук:  http://www.crosscycle.com/index.php?page=Catalog.Item&id=78&cid=1&lang=bg

 

 Моделът, отново, има своята „лейди”версия -с бели рамка и калници,  и съответната дамска седалка.

/Photos jpeg/Travel trek Lady 2015.jpg

Тегло на велосипеда (вкл. педали) с височина на рамката 50см : 17кг

За подробна спецификация и детайлни снимки може да разгледате тук: http://www.crosscycle.com/index.php?page=Catalog.Item&id=79&cid=1&lang=bg

 

Моделът ни AVALON е с по-ниско ценово позициониране, но също е достатъчно добре екипиран за своето предназначение.

/Photos jpeg/Avalon Trek 2015.jpg

Тегло на велосипеда (вкл. педали) с височина на рамката 52см : 16,3кг

Скоростната система е с 24 предавки, отново със SHIMANO компоненти , а базовите разлики с предходните модели са типът спирачки (V-brake) и подходящия за тях двойно стенен профил на шините със струговани за целта бордове. Гумите са с нормален балон и ниско енергиен протектор, с нормална водоотводна шарка. Калниците и предпазителят на веригата прикриващ изцяло предните венци и дерайльор, тук са изработени от  лек полимер, гарантиращ тяхната здравина при нормална експлоатация. Леките алуминиеви багажник и степенка също покриват нормалните изисквания за товароносимост, придавайки по-спортно излъчване на крайния продукт. Осигуряващите комфорта елементи, като предната вилка , седалката и гриповете на кормилото, също са съобразени с ценовия клас на велосипеда, но предлагат адекватни характеристики, осигурявайки безметежно удоволствие при управлението му. Налични са също така осветителен комплект и подходяща предна динамо главина. Характерна особеност на леката алуминиева рамка е специално профилираната долна тръба с улей, в който преминават жилата за двата дерайльора, с цел визуална чистота и обезопасена функционалност. 

За подробна спецификация и детайлни снимки може да разгледате тук: http://www.crosscycle.com/index.php?page=Catalog.Item&id=80&cid=1&lang=bg

 

  Дамският вариант на този модел носи името AMBER и всички характерни особености на гореописаната версия, с изключение променената в низходяща позиция горна тръба на рамката, като цветовото и решение , включително за вилката и джантите е бяло, а в графичния им декор са използвани лилаво и зелено.

/Photos jpeg/Amber Trek Lady 2015.jpg

Тегло на велосипеда (вкл. педали) с височина на рамката 48см : 16,2кг

За подробна спецификация и детайлни снимки може да разгледате тук: http://www.crosscycle.com/index.php?page=Catalog.Item&id=81&cid=1&lang=bg

 

Последните три модела в трекинг категорията са с еднаква спецификация, а видимата разлика е само в използваните при тях стандартни за класа алуминиеви рамки.  

AREAL е с класическа мъжка рамка (тип диамант).

/Photos jpeg/Areal Trek 2015.jpg

Тегло на велосипеда (вкл. педали) с височина на рамката 56см : 17,1кг

За подробна спецификация и детайлни снимки може да разгледате тук: http://www.crosscycle.com/index.php?page=Catalog.Item&id=82&cid=1&lang=bg

 

 ARENA е с типична дамска рамка (трапец), с нисходяща горна тръба. 

/Photos jpeg/Arena Lady trk 2015.jpg

Тегло на велосипеда (вкл. педали) с височина на рамката 52см : 16,7кг

За подробна спецификация и детайлни снимки може да разгледате тук: http://www.crosscycle.com/index.php?page=Catalog.Item&id=83&cid=1&lang=bg

 

ARENA LS (low step) е с тип рамка специално проектирана за улеснено прекрачване и е изключително удобна за градска експлоатация, поради характерната и конструкция със само една, но с увеличен диаметър, тръба за предната част.

/Photos jpeg/Arena LS TRK 2015.jpg

Тегло на велосипеда (вкл. педали) с височина на рамката 46см : 17кг

За подробна спецификация и детайлни снимки може да разгледате тук: http://www.crosscycle.com/index.php?page=Catalog.Item&id=84&cid=1&lang=bg

  Тези три модела са оборудвани с 21 скорости и SHIMANO компоненти за основните възли като дерайльори, комбинирани команди, заден блок и курбели, както и предна  динамо главина. Останалите детайли са коректно подбрани за ценовия клас на велосипедите, гарантирайки финансово достъпният им характер. Налични са също така необходимите трекинг компоненти,като полимерни калници и полузатворен предпазител за веригата и предните дерайльор и венци, цялостен осветителен комплект, а също така алуминиеви багажник и степенка. Характерна особеност тук е използването на кормило с изнесени назад краища (в зоната на ръкохватките) и регулируемо по височина и ъгъл колче за него,  даващо възможност за корекции позата на ездача в доста широки граници - от динамично приведена напред, до доста по-изправена и комфортна – подходяща  за по-умерен стил на езда. Вилката също е амортесьорна, осигурявайки достатъчен за типичното приложение на велосипеда комфорт, а спирачките отново са тип V-brake, осигурявайки нормално функциониране чрез  подходящия за тях двойно стенен профил, върху който са обути гуми с нормален балон, ниско енергиен протектор, и нормална водоотводна шарка.

                                                                                                                     

          CROSS

  Този тип велосипеди възниква с цел удовлетворяване потребностите на харесващите  колоезденето сред природния ланшафт с умерена денивилация и основните му компоненти са съобразени със специфичните изисквания на черните пътища и горските пътеки, каквито са неговите основни трасета. Принципната му функционалност е един вид кръстоска между трекинг и планински байк, като от първия тип наследява базовите компоненти - рамка, вилка и 28 инчовите колела, а от втория приема спортно ориентираната концепция с „оф-роуд” насоченост. Резонният въпрос „защо kross , а не направо МТВ” при внимателно вглеждане в приоритетните характеристики получава своя логично обоснован отговор: Завишен ергономичен комфорт,лекота на управлението, геометрична проходимост и оптимално тегло спрямо класическия планински байк, принципно преоразмерен поради екстремните натоварвания за които е проектиран. По-късият преден триъгълник на изработената от тръби с нормални размери трекинг рамка и повдигнатото кормило обуславят полуизправената поза на торса, предлагайки по-добър обзор и управление, а в съчетание с по-широката и мека седалка заменят умората с удоволствие от преодоленият сред природата маршрут. От базовият трекинг са премахнати някои ненужни компоненти като багажник, калници и предпазител на веригата, други са заменени с олекотени техни версии, а също така са монтирани специални гуми с уякчена структура и по висок грайфер, отговарящ за необходимото сцепление с почвата.       Поради специфичните си предимства тези велосипеди стават все по-популярни сред нормално или активно спортуващите, като в не редки случаи успешно се ползват и при умерени ХС прояви от състезателен характер ,заради лекотата при движение и удължените (спрямо МТВ) предавки, осигуряващи по-висока максимална скорост.  Тази принципна рецепта е използвана и в създаването на нашите предложения от този тип.

С най-висока спортна ориентация е моделът  LEGEND , базиран на едноименната трекинг версия.

/Photos jpeg/Legent Man crs 2015.jpg

Тегло на велосипеда (вкл. педали) с височина на рамката 52см : 13,7кг

  За разлика от нея, по-спортният потенциал на крос версията е гарантиран чрез почти цялостно борудване с DEORE компоненти, и 30 скоростна система. Предната амортесьорна вилка отново е с регулируема твърдост и заключваща (при необходимост) хода функция, осигурявайки достатъчен комфорт и контрол на траекторията при движение по характерните за типа велосипед  трасета. Премахнати са естествено всички ненужни трекинг компоненти, а някои други са подменени с по-подходящи, заради специфичните функционални приоритети на модела. Предната главина е нормална (за диск) а не с интегрирано динамо, лапата за кормилото е нерегулируема и с нормална дължина и ъгъл, ръкохватките са по-спортни и с фиксиращи стяги при външните краища, а върху същия лек, но здрав двойно стенен профил на джантите са обути специални гуми с уякчена конструкция и добре изразен оф-роуд протектор, далеч по-подходящи за предназначението на велосипеда. Спирачките са дискови – хидравлични (както подобава за този ценови клас), а апаратът на задната също е монтиран в контура на рамката, като заедно с преминаващите вътре в долната и тръба жила за дерайльорите, осигуряват перфектна защита на тези детайли при експлоатация в по-екстремни условия, повишавайки „боеспособността” на байка. Седалката е същият модел но е в два тона,  цветово хармонирайки с рамката, която отново е защитена от високоустойчив полиестерен матов лак и разположено под него графично оформление.

За подробна спецификация и детайлни снимки може да разгледате тук: http://www.crosscycle.com/index.php?page=Catalog.Item&id=85&cid=2&lang=bg

 

Наличен е и дамски вариант на модела, с напълно еднакви характеристики и съответстваща  „лейди” тип рамка, с низходяща горна тръба.

/Photos jpeg/Legent Lady crs 2015.jpg

Тегло на велосипеда (вкл. педали) с височина на рамката 48см : 13,6кг

За подробна спецификация и детайлни снимки може да разгледате тук: http://www.crosscycle.com/index.php?page=Catalog.Item&id=86&cid=2&lang=bg

  

Следващото ни предложение, но вече в средния клас, е моделът TRAVEL, отново с 27 скорости (като едноименният си трекинг вариант) и компоненти от сериите DEORE, ALIVIO и ACERA. 

/Photos jpeg/Travel Man crs 2015.jpg

Тегло на велосипеда (вкл. педали) с височина на рамката 52см : 15,4кг

Някои от тях са подменени (спрямо трекинг версията) с по-горния клас, заради по-солидните си функционални характеристики, но като цяло велосипедът е ориентиран към не екстремна езда сред природния ландшафт и отдих между етапите на маршрута. С тази цел е запазена базовата степенка, а монтираните калници са с подходяща конструкция, като присъствието на тези компоненти в спецификацията импонира на доста популярната в Европа разновидност „all terrain bike”. Подменена е лапата на кормилото и естествено гумите, върху подсиления каркас на които е разположен специален протектор, чийто странични части са с ярко изразени блокчета, за по-добро сцепление с почвата по черните пътища, а централната част е с по-плитък рисунък, с цел намалено съпротивление при търкалянето по асфалтовите шосета. Велосипедът като цяло е облекчен чрез  липсващите багажник, осветителен комплект и динамо главина, но ползва същите основни компоненти, като джанти, вилка и характерната с вътрешно разположение на задния спирачен апарат, здрава и лека алуминиева рамка. Тя, заедно с графиката и включваща цветни акценти, хармониращи с иноксовото покритите на някои дребни детайли, отново е покрита с високоустойчив полиестерен матов лак. Тази защита заедно с наличието на калници и хидравлични дискови спирачки дават възможност за използване на велосипеда в различни атмосферни условия и терени, превръщайки го във верен съюзник на практикуващите почти целогодишно колоездене.

За подробна спецификация и детайлни снимки може да разгледате тук: http://www.crosscycle.com/index.php?page=Catalog.Item&id=87&cid=2&lang=bg

 

  Моделът също разполага с дамска версия с бели рамка, вилка и съответния тип седалка.

/Photos jpeg/Travel Lady crs 2015.jpg

Тегло на велосипеда (вкл. педали) с височина на рамката 50см : 15кг

За подробна спецификация и детайлни снимки може да разгледате тук: http://www.crosscycle.com/index.php?page=Catalog.Item&id=88&cid=2&lang=bg

 

   Последните два модела в тази категорията са с еднаква спецификация, а съществената  разлика е само в използваните при тях алуминиеви рамки, предназначени за съответните два пола ездачи.  AVALON е базиран на своя трекинг събрат, с мъжка рамка (тип диамант). 

/Photos jpeg/Avalon man crs 2015.jpg

Тегло на велосипеда (вкл. педали) с височина на рамката 52см : 14кг

За подробна спецификация и детайлни снимки може да разгледате тук: http://www.crosscycle.com/index.php?page=Catalog.Item&id=89&cid=2&lang=bg

 

  AMBER е върху съответната дамска версия рамка (тип трапец ), с низходяща горна тръба. 

/Photos jpeg/Amber Lady crs 2015.jpg

Тегло на велосипеда (вкл. педали) с височина на рамката 48см : 13,8кг

За подробна спецификация и детайлни снимки може да разгледате тук: http://www.crosscycle.com/index.php?page=Catalog.Item&id=90&cid=2&lang=bg

Тези модели също като базовите им версиите са оборудвани с 24 скорости и SHIMANO компоненти за основните възли (дерайльори, комбинирани команди, заден блок и курбели), както и със спирачки тип (V-brake) и подходящия за тях двойно стенен профил на шините със струговани за целта бордове. Гумите естествено са със специален протектор, чийто странични части са с достатъчно изразени блокчета, за по-добро сцепление с почвата, а централната част е с по-плитък грайфер, с цел намалено съпротивление при търкалянето по асфалт. Ненужните трекинг компоненти са премахнати, облекчавайки общото тегло и придавайки по-спортен вид на двата модела. Така екипирани, те са насочени към най-широката целева аудитория потребители, ползващи велосипед предимно за транспорт и разходки в населените места с некултивирана инфраструктура и близките им околности, през светлата част на денонощието и в сухи атмосферни условия. Именно в този си вид са възприемани като „кръстоска” между trekking и mtb, придобила гражданственост под термина „хибрид”, съчетавайки комфорта на возене, удобната ергономия съчетана с лекотата в управлението и движението на първия тип, с  проходимостта характерна за втория. Все повече хора си дават сметка че умереният им стил на езда вписващ се в гореописаните параметри не бива да е съпроводен с редица компромиси от сорта на приведена напред поза на тялото,( водеща до умора в ръцете и гръбнака) и лишаваща ги от пълноценен и без усилие обзор (поради наведената глава ), седейки върху тясна седалка (бързо причиняваща дискомфорт) и газейки с ненужно голям балон и грайфер на гумите (костващи повече вложена енергия), само и само за да разполагат с предна амортесьорна вилка, чийто цялостен голям ход почти никога не използват. 

                                                                                                 URBAN

 

   Този сравнително нов тип велосипеди също увеличава своята популярност заради увеличаващото се население в големите градове, паралелно нарастващият автомобилен трафик и подобряващата се инфраструктура. Все повече хората затормозени от използването на автомобил (особено ако той не е задължителен) прибягват до алтернативна форма на транспорт, подобряваща общия им тонус и редуцираща финансовите и времевите им инвестиции. Именно това е квинт есенцията на този тип байкове – лекота и бързина в неангажираното с допълнителен товар самостоятелното градско придвижване. Това кредо е довело до множество форми на функционален минимализъм, подлагащи на строга компонентна диета различни типове велосипеди с цел тяхната успешна адаптация към конкретните основополагащи изисквания. Основните характеристики се свеждат до наличието на леки твърди рамки и вилки, 28 инчови джанти и гуми с почти „сликов” характер, а изборът на тип трансмисии и спирачки включва доста възможности (стига да не са взаимно изключващи се). За  база обикновено се вземат „трекинг” или „сити” модели с твърди вилки, но се срещат и крайни форми на минимализма, при които  липсват скорости, а при някои и спирачки. У нас присъства и алтернативен подход при който закупилите си планински велосипед , но ползващи го изключително в градска среда, подменят гумите му. Липсата на възможност да сменят амортесьорната вилка с твърда и „късите” скорости в съчетание с ненужно дългата рамка обаче са решение с доста съмнителен за случая характер. Именно за да дадем възможност на търсещите „правилен” подход сме разработили предложенията си в тази група.

 Най- високо в нея е позициониран моделът ни QUEST, базиран на едноименната трекинг версия. 

/Photos jpeg/Quest urban 2015.jpg

Тегло на велосипеда (вкл. педали) с височина на рамката 50см : 12,2кг

  Запазена е цялостната система SHIMANO DEORE с 30 скорости, осигуряваща брилянтно функциониране и малки стъпки в предавателните числа на отделните предавки, което наред с удължения като цяло трансмисионен диапазон, дава великолепни възможности в избора на работещата двойка зъбни колела с цел оптимално съотношение между вложена енергия и получена скорост на движение. Велосипедът е достатъчно бърз, едновременно с това притежавайки завиден „катерачески” потенциал. Спомагащи лекотата на движение са и изцяло асфалтовите гуми със здрав каркас върху който има плитък протектор с фина скоростна шарка, обути върху същия висок и лек двойно стенен алуминиев профил. Бързото и прецизно спиране е поверено на същите хидравлични дискови спирачки, предлагайки фино модулиране на прилаганото деликатно  усилието върху спирачните лостчета. Задният спирачен апарат отново е в контура на алуминиевата рамка с двойно изтънени сечения на алуминиевите тръби.   Естествено в духа на основната за тази група концепция, липсват всякакви утежняващи конструкцията трекинг компоненти, а с цел облекчаване други са подменени с по-подходящи.   Монтирано е нерегулируемо колче за кормилото с нормална дължина и ъгъл, както и олекотена спортна седалка с оптимална плътност, която заедно със специалните грипове с фиксатори за кормилото осигуряват достатъчен комфорт на динамичният тип езда, а увеличеният балон на гумите успешно филтрира дребните неравности по градските улици и алеи. Предната вилка отново е твърда, алуминиева, с необходимата височина, запазваща правилната обща геометрия, но е различен модел, характеризиращ се с по-изчистена и обтекаема форма, придаваща спортно-динамично излъчване на целия велосипед, гарантирайки прецизния контрол на траекторията и анулирайки енергийните загуби при педалиране. Байкът е отново изцяло в черен мат, с оранжеви „проблясъци” напомняйки ефирно и стремглаво стелеща се сянка на хищна птица (ако бъде забелязан), освен когато е в покой, подпрян на някоя фасада, бидейки нейно временно технократско украшение. 

За подробна спецификация и детайлни снимки може да разгледате тук: http://www.crosscycle.com/index.php?page=Catalog.Item&id=91&cid=4&lang=bg

 

   Следващият модел в тази група -AREAL е изготвен по същата рецепта, ползвайки за база своя мъжки трекинг вариант. 

/Photos jpeg/Areal Urban 2015.jpg

Тегло на велосипеда (вкл. педали) с височина на рамката 56см : 12,3кг  

  Оборудван е с 21 скорости и SHIMANO компоненти за основните възли като дерайльори, комбинирани команди, заден блок и курбели, а останалите детайли са оптимално балансирани спрямо ценовия клас на велосипеда и неговата функционална принадлежност. Стремежът ни бе  да направим  достъпен „ърбан байк” за по-широка целева аудитория, без компромиси относно неговите основни достойнства, дефиниращи характерната му територия на приложение. Примерно седалката e по-спортна, но достатъчно удобна, а цветовете и хармонират с цялостния колорит на велосипеда. Същото се отнася и за гриповете на кормилото, а самото то и неговата лапа са алуминиеви с подходящи ъгли и дължини. Твърдата алуминиева вилка, с необходимата височина за общата коректна геометрия, е подобна на използваната при горния модел, също както и гумите, които тук са с нормален балон и отново в сиво, като цвета на байка. Джантите са с по-висок двойностенен алуминиев профил спрямо базовата трекинг версия, но боядисани в синьо, като част от графиката и някои от детайлите.   Като краен резултат велосипедът е достатъчно лек (благодарение и на спирачките тип „V-brake”), маневрен и бърз (въпреки по-малкото скорости в иначе „дългата” трансмисия) и с непровокираща излишно внимание семпла, но в същото време стилна визия, адекватни за своя спортно-утилитарен градски характер.

 За подробна спецификация и детайлни снимки може да разгледате тук: http://www.crosscycle.com/index.php?page=Catalog.Item&id=92&cid=4&lang=bg

 

  Последният модел от този тип –SPRIA е добре познат от миналия сезон, а единствената му промяна е в обновения графичен дизайн.

/Photos jpeg/Spria 2015.jpg

Тегло на велосипеда (вкл. педали) с височина на рамката 57см : 12,5кг 

За подробна спецификация и детайлни снимки може да разгледате тук: http://www.crosscycle.com/index.php?page=Catalog.Item&id=93&cid=4&lang=bg

Принципната му разлика с горните два модела е трансмисията с 3 вътрешни скорости, даваща възможност превключването им както в движение, така и на място. Тази функционална особеност е голямо предимство ако движението е съпроводено с внезапно наложили се намалявания или често спиране и потегляне заради автомобилния, и не само, трафик (ако маршрутът преминава по пешеходни зони и паркови алеи). Благодарение на този тип скоростна система, както и на компактната рамка с максимално къс преден триъгълник, велосипедът е изключително маневрен и идеално пригоден за движение в централните градски части, където не рядко пространствата за движение са ограничени. По тази причина е монтирано и доста късо кормило, което заедно с твърдата (стоманена) вилка, придават завидна точност при прокарваната в тесни участъци траектория. Такъв тип велосипеди в Европа намират широко приложение сред хората имащи нужда от бърза и самостоятелна градска мобилност, бидейки с ежедневно , а не спортно облекло и ползвайки байка почти целогодишно. Съобразно с облеклото им и променливите атмосферни условия е монтиран специален предпазител на веригата, покриващ я изцяло (както и двата зъбни венеца) и сигурно предпазващ ездача от трансмисията, а нея от неблагоприятните атмосферни условия. Изработен е от здрав, но гъвкав полимер със сива пигментация, хармониращ със същия цвят подходящи за случая почти сликови гуми с нормален балон и ситен протекторен рисунък. Шините отново са тесни, но здрави, алуминиеви, двойностенни – боядисани заедно с кормилото в кафяво, импонирайки на част от графиката. Рамката също е изработена от алуминиеви тръби с правоъгълно и кръгло сечение, но с максимално редуцирани диаметри, и заедно с вилката е боядисана в бяла перла, защитена от високоустойчив полиестерен гланцов лак.   Монтирани са специални за случая обтекаеми курбели - също в бял гланц, които заедно с комфортната но лека седалка и ръкохватки (отново бели) за кормилото със странични фиксатори, придават цялостно-хармоничен  вид на продукта. Спирането на ажурно-елегантната като визия  конструкция е поверено на деликатно вписващи се в нея , но сигурно функциониращи спирачки тип (V-brake) и заедно с характерната за вътрешните скорости възможност за превключване на място и тръгване от първа предавка, правят велосипеда изключително подходящ за динамичният „сити лайфстайл”. &

 

                                                                        

                                                                                          CITY

  Този тип велосипеди, имащ множество разновидности, безспорно е най-разпространен в планетарен мащаб заради своето основно предназначение – транспорт и приятни разходки в населени места  и курортни комплекси. Европейските статистики от последните години показват че търсенето на тези типично градски продукти дори се увеличава, както поради демографските промени на населението, така и заради все по строгите рестриктивни мерки спрямо автомобилния трафик и причиненото от него замърсяване. И до днес велосипедът си остава най-достъпното лично средство за придвижване в градски условия не изискващо средства за последващата експлоатация и пренебрежимо малки такива за поддръжка в перфектно техническо състояние. Именно към тази среда са еволюционно адаптирани въпросният тип велосипеди. Основните им белези са наличието на калници, и предпазител на веригата, багажник, степенка, осветителен комплект - все компоненти характерни с тяхната функционалнос  и при трекингите, но с тях се изчерпват приликите между тези два типа, а принципната разлика е в останалите базови компоненти осигуряващи на ездача по-комфортни поза и движение. Основополагаща естествено е рамката с максимално скъсена предна част, не рядко структурирана по начин удобен за „прекрачване” от хората на и над средна възраст, явяващи се основна целева група на този вид продукти. Това дава възможност за изправена позиция на торса, явяваща се най естествена за човешкото тяло, даваща добър обзор и ненатоварваща гръбначния стълб, рамената и ръцете. За това допринася и обикновено регулируемото в две посоки колче за кормилото, което от своя страна е с извити назад краища. В „подкрепа” на изнесеният назад център на тежестта заради изправения торс е и широката седалка с адекватна плътност не рядко снабдена с еластомери или пружини, демпфериращи неравностите от покритието. Гарантиращо плавността на хода е и наличието на предна амортесьорна вилка с комфортен ход и твърдост. Трансмисията също е коренно различна – само с два (преден и заден) зъбни венци и вътрешни скорости, капсуловани в задната главина. Наред с гарантирания дълъг експлоатационен ресурс, тази система дава едно много важно функционално предимство, незаменимо за движение съпроводено с често внезапно намаляване или спиране и потегляне от място. Не се налага, ездачът предвиждайки намаляването или спирането да „сваля” предавки (операция задължителна при външните скорости), тъй като те могат освен в движение, да се превключват и на място. Вътрешните скорости са дефинитивни за градските велосипеди, докато при спирачките се ползват по-широк избор от варианти, но най разпространени са добре познатите контра или (V-brake) тип, а не рядко и комбинация от двете системи, обусловена не толкова от съображения за сигурност, тъй като тези велосипеди не развиват високи максимални скорости, а по-скоро заради стереотипните навици на по-възрастното население, основен потребител на този тип чудесни за всяка възраст и населено място транспортни средства.

 

    На първо място в нашата сити група е позициониран моделът ELEGRA. Той притежава всички необходими, определящи типът му възли и детайли, но освен това е електрически - симбиоза с повишаващо се през последните години търсене.

/Photos jpeg/Elegra.jpg

За подробна спецификация и детайлни снимки може да разгледате тук: http://www.crosscycle.com/index.php?page=Catalog.Item&id=94&cid=3&lang=bg

 

   В света има няколко основни вида ел. системи според техния принцип на функциониране и обща компановъчна схема за отделните възли, както и отделно предлагащи се „китове” за допълнителна модификация на обикновени велосипеди, но ние сме използвали цялостно – интегрирана система SHIMANO STEPS , напълно нова разработка в духа на модерната Е-байк концепция. Тя е от така наречения асистиращ тип – тоест помага само при въртенето на педалите, а при достигане на 25 км/ч се деактивира, според изискванията на европейското законодателство. Интегрирана е заради вътрешната позицията за монтаж на ел. мотора и окабеляването , а цялостна, тъй като включва освен двигателя  и необходимите му батерия цялата, управляваща периферия. Това е най-коректно функциониращият вариант, тъй като всички компоненти са паралелно разработени и перфектно калибрирани за да работят като общ механизъм.

  Системата има 3 режима на работа:  еко, нормална и висока, и съответни периметри на действие от  125км, 85км и 60км. Батерията има капацитет  418Wh, (36V, 11.6Ah), зарежда се напълно за 4 часа, гарантирайки 1000 цикъла, но и с лед надхвърлянето им осигурява над 250Wh. SHIMANO STEPS функционира безотказно от -10 до +50 градуса, давайки възможност за целогодишна експлоатация на велосипеда в различни атмосферни условия.

  Допълнителната енерговъоръженост обаче има своята цена (освен в буквален смисъл), свързана с повишеното тегло на байка, който трудно ще бъде „качен” някъде с цел съхранение, но пък има блокиращи велосипеда и ел. задвижването му елементи.  Поради  масата на ел. компонентите, по-солидни и естествено алуминиеви, са багажникът в който е поместена батерията и самата рамка, заради конзолата крепяща централно разположения електромотор с интегрирани курбели и преден венец. Това техническо решение е най-удачно заради сваления център на тежестта и интуитивното управление на велосипеда, за разлика от разпространените системи с монтиран в предната главина ел. мотор, които тежи и дърпа в предницата. С увеличената обща маса са призовани да се борят специалните хидравлични (V-brake) тип спирачки, осигурявайки повече от достатъчна сила върху здравия двойно стенен профил на джантитепри, при минимално, прецизно модулирано усилие върху управляващите ги ръкохватки. Също така са монтирани гуми с увеличен балон, повишена товароносимост и адекватен грайферен рисунък, които гарантират комфорта на возене заедно с амортесьорните вилка и колче за седалката. Самата тя е широка и с подходяща плътност, притежавайки освен интегрирани отдолу еластомери, също и ръкохватка за по-удобно преместване на тежкия иначе велосипед. Монтирано е и колче за кормилото, чийто прецизен ъгъл на регулиране не се нуждае от никакъв инструмент, тъй като е със специална конструкция, включваща интелигентен двойно функциониращ механизъм, при който едновременно може солидно да се изберат и фиксират неговата и на кормилото позиции. Като цяло стилният и солиден велосипед е чудесно алтернативно решение за транспорт на притесняващите се от потенето при педалиране в градска (и не само) среда, любители на колоезденето.

 

  Следващият нов за сезона модел в тази група - CIERRA е типичен нейн представител, с „low step” рамка.

/Photos jpeg/Cierra 2015.jpg

Тегло на велосипеда (вкл. педали) с височина на рамката 48см : 18,8кг  

За подробна спецификация и детайлни снимки може да разгледате тук: http://www.crosscycle.com/index.php?page=Catalog.Item&id=95&cid=3&lang=bg

  Тя отново е алуминиева, с къса предна част изработена от трапецовидни тръби, а тази за седалката е по-наклонена, с цел оптимална обща ергономия. За лекотата на движение отговаря SHIMANO NEXUS система с 8 вътрешни скорости. Комфортната поза на ездача се „подкрепя” от широката и удобна седалка с двойно демпфериране, осигурено от нейните пружини и амортесьорното колче, което с аналогичен тип вилка и ръкохватки за кормилото (в цвета на седалката) придават усещане за мекота и плавност на движението, гарантирано и от гумите с увеличен балон и плитък грайферен рисунък. С възможност за ъглови регулировки е колчето за кормилото, а самото то е с характерната форма за този тип велосипеди. Предпазителят на веригата е от прозрачен полимер, прикриващ  достатъчна част от веригата и цялостно предният зъбен венец , монтиран на „обтекаем” прахово покрит) курбел но багажникът и калниците са алуминиеви, а последните боядисани в топлият матов цвят на рамката. Налични са солидна степенка и осветителен комплект, захранван от предна SHIMANO динамо главина. Спирачките са класическият за случая (V-brake) тип, работещ върху двойно стенен алуминиев профил за джантите, а ръкохватките им са гарнирани с меки вложки. Като цяло солиден и комфортен велосипед с „унисекс” тип рамка , подходящ за широка (ръстова и възрастова) група потребители, осигуряващ им безметежно използване в градска среда.

 

  Моделът RIVIERA в голяма степен е аналогичен на гореописания, но е в по нисък ценови сегмент.

/Photos jpeg/Riviera 2015.jpg

Тегло на велосипеда (вкл. педали) с височина на рамката 48см : 18,5кг   

За подробна спецификация и детайлни снимки може да разгледате тук: http://www.crosscycle.com/index.php?page=Catalog.Item&id=96&cid=3&lang=bg

  Основната разлика с миналогодишният вариант е изцяло обновената визия. Оборудван е отново с 8 скоростна система SHIMANO NEXUS (тук и с контра), но паралелно има и класически  (V-brake) тип спирачки – еднакви с тези от горния модел. Използвани са същите гуми, джанти и курбели (тук в бяло), а  рамката отново е алуминиева и с аналогична конфигурация,  но тук тръбите навсякъде са с кръгло сечение. Различни са и предпазителят на веригата от прозрачен полимер, прикриващ  достатъчна част от веригата и цялостно предният зъбен венец, както и черните прастмасови калници. Тук колчето за кормилото е с възможност освен за ъглова регулировка и за такава по височина, а седалковото отново е амортизиращо - еднакво с предходния модел. Макар и в по-нисък клас, адекватен комфорт осигуряват и предната вилка, ръкохватките и широката седалка, (всички в бяло), импонирайки на част от графиката. Боядисаната в топъл и светъл цвят рамка е добре защитена чрез високоустойчив полиестерен гланцов лак. Естествено налични са алуминиеви багажник и степенка, както и цялостен осветителен комплект, допълвайки функционалност на типично градския, предназначен за широка целева аудитория, стилен велосипед.

 

   Следващият ни модел – PICNIC е с изключително характерна дамска рамка и визия.

/Photos jpeg/Picnic.jpg

Тегло на велосипеда (вкл. педали) с височина на рамката 45см : 17,4кг   

За подробна спецификация и детайлни снимки може да разгледате тук: http://www.crosscycle.com/index.php?page=Catalog.Item&id=100&cid=3&lang=bg

    Велосипедът технически е аналогичен на миналогодишния, като обновена е само визията, изпъстрена с флорални мотиви и аналогичен на тях колорит за металните калници и двустенните алуминиеви джанти. Нови обаче са гумите, като страничните им бордове пасват идеално на  цвета за рамката, твърдата вилка и багажника, а протекторната част в центъра е с плитък рисунък, преминаващ в по-изразен към периферията. Трансмисията с 3 вътрешни скорости е SHIMANO NEXUS, а спирачките са комбинация от контра за задното колело и V-brake за предното, тъй като велосипедът е предназначен за лежерно придвижване. Подходящ е за използване с всякакво облекло, включително дълги пола или рокля, тъй като е оборудван с метален (в цвета на рамката) предпазител за веригата и предния зъбен венец. Наличен е осветителен комплект и захранваща го SHIMANO динамо главина, а предният фар е с характерна форма и позиция на монтаж, заради  удобната, дълбока  кошница, повишаваща общата товаро пригодност на велосипеда. В цветове импониращ на общия колорит  са и широката и комфортна (благодарение на пружините си) седалка както и ръкохватките за кормилото, чиято  регулировка по височина се осигурява от полираното алуминиево колче. Стилен, лек  и комфортен велосипед за населени места и околностите им предназначен за дамите предпочитащи ефирният, алтернативен начин на предвижване.

 

  Последният модел в тази група –CITERRA е всъщност с три различни конфигурации на алуминиевите рамки, като MAN версията е с класическа, мъжка (тип диамант).

/Photos jpeg/Cittera Man 2015.jpg

Тегло на велосипеда (вкл. педали) с височина на рамката 52см : 17,5кг

За подробна спецификация и детайлни снимки може да разгледате тук: http://www.crosscycle.com/index.php?page=Catalog.Item&id=97&cid=3&lang=bg

 

  LADY е с типична дамска рамка (трапец), с нисходяща горна тръба.

/Photos jpeg/Citerra lady 2015.jpg

Тегло на велосипеда (вкл. педали) с височина на рамката 48см : 17,4кг

За подробна спецификация и детайлни снимки може да разгледате тук: http://www.crosscycle.com/index.php?page=Catalog.Item&id=98&cid=3&lang=bg

 

   LOW STEP е с „унисекс” тип рамка , подходящ за широка (ръстова и възрастова) група потребители, осигуряващ им удобство при използване, поради характерната и конструкция със само една, но солидна тръба за предната част и характерна извивка в нейния долен край, улесняваща прекрачването.

/Photos jpeg/Cittera Lady LW 2015.jpg

Тегло на велосипеда (вкл. педали) с височина на рамката 50см : 17,9кг

За подробна спецификация и детайлни снимки може да разгледате тук: http://www.crosscycle.com/index.php?page=Catalog.Item&id=99&cid=3&lang=bg

   Трите версии са с напълно еднаква спецификация на оптималните за този клас компоненти, като единствената разлика е в седалките, подбрани спрямо пола на ездача. Самите те, заедно с ръкохватките за кормилото и гумите - с подходящ за случая балон и грайфер, са в приятен светло кафяв цвят, придаващ усещане за комфорт и благородство. Стилния вид се допълва и от цветовото решение за останалите компоненти. Всичко което е възможно да бъде първоначално оцветено или в последствие боядисано е решено в черен мат. Класическата визия е подкрепена и от солидното качество на всички необходими компоненти за този тип велосипед. 7 скоростна система SHIMANO NEXUS оборудвана с контра и паралелно с (V-brake) тип спирачки, амортесьорни предна вилка и колче за седалката, а това за кормилото с двойна регулировка за постигане оптимална ергономична поза от всеки ездач, алуминиеви багажник и степенка, осветителен комплект и захранваща го SHIMANO динамо главина, и редица други възли и детайли осигуряващи безметежно използване на велосипеда за дълъг срок и сред  разнообразни зони на градска инфраструктура и околностите и.

                                                                 

                                                                                            МТВ

    Този тип велосипеди имащ множество разновидности е предназначен основно за планински и пресечен терен. Общата визия се характеризира предимно от предно или двойно окачвана на подсилените рамки и балонните гуми с изразен „оф-роуд” протектор. Геометрията и различните видове окачване според тяхната кинематична схема и параметри, варират спрямо конкретните, предимно състезателни дисциплини за които са проектирани байковете, но класическия планински велосипед е с твърда рамка и предна амортесьорна вилка, предлагайки оптимално съотношение между общо тегло и „боеспособност”. Всички предлагани от нас модели са в тази категория, тъй като предпочитаме да се фокусираме върху  вграждането на компоненти от висок и среден клас, осигурявайки солидно качество на крайните продукти в съответните ценови сегменти и давайки възможност на доста широк кръг спортуващи ентусиасти и състезатели да се докоснат до чудесната ни природа, и съпътстващите планинското колоездене емоции. Така наречените Hardtail MTB също имат своите специфични разновидности, но най-разпространената е „крос кънтри” тип, заради гарантирано високата ефективност при педалиране, благодарение геометрията на твърдата рамка и обикновено „заключващата” се вилка. Характерен за ХС е умерено „разтегнатият” по хоризонталата преден триъгълник, даващ от една страна възможност за по-динамична поза на ездача, способстваща „катеренето” и позволяващ монтиране на по-къса кормилна лапа, оптимизирайки управляемостта на байка, а от друга осигуряващ поносими общи габарити с цел маневреност, и  изнасяне назад тялото (и съответно центъра на тежестта) при стръмни спускания. В последните години планинският велосипед претърпя и още едно сегментиране, като към класическият МТВ с 26 инчови колела бяха добавени и два нови типоразмера, първоначално 29”, а вече втори сезон модерният, междинен 27,5”, популярен и като 650В. Тази „колесна” еволюция бе добре приета от потребителите не само поради общата антропометричната акселерация на населението в глобален мащаб, а и основно заради повишените „газещи” свойства на гумите с увеличен външен диаметър. Това неминуемо води до леко увеличение разстоянието между осите и съответното удължаване на рамките, което не би било подходящо за доста ниските ездачи, а за да удовлетворим и подрастващите, не сме зачеркнали напълно байковете с 26 инчов размер от нашето портфолио.

 

   На първо място в тази група е позициониран моделът BIG FOOT -29”. Той е добре познат с характерната си алуминиева рамка, ползваща хидро-формовани, двойно изтънени тръби, с трапецовидно сечение, а долната и със специфичната си S-образна конфигурация. Адекватно на високия клас рамка бе и цялостното оборудване, доставило на мнозина истинско удоволствие, а на някои от тях и редица призови позиции в не малко състезания по трасета от най-различен характер и степен на трудност.

 /Photos jpeg/Big Food 2015.jpg

Тегло на велосипеда (вкл. педали) с височина на рамката 45см : 13,5кг   

За подробна спецификация и детайлни снимки може да разгледате тук: http://www.crosscycle.com/index.php?page=Catalog.Item&id=101&cid=7&lang=bg

  За следващият сезон обаче „Голямата стъпка” се изкачва  още по-високо в ерархичната стълбица на компонентите, предлагайки на новите си притежатели достатъчно „боеспособна” спецификация, удържана в разумен ценови диапазон. Скоростната система отново е с 30 предавки, но SHIMANO DEORE (заден дерайльор ХТ), както и всички периферни възли, включително комплектът хидравлични дискови спирачки. Профилът на джантите естествено е двойностенен, алуминиев, а върху него са обути леки балонни гуми с уякчен каркас и добре изразен оф-роуд протектор.Предната вилка е с обща въздушна камера, регулираща правия и обратния ход  (редуциращи като цяло теглото и), а също и изнесена на кормилото дистанционна команда за заключване хода при необходимост. Седалката е достатъчно комфортна, но лека, с цветни апликации, хармониращи с общия колорит на велосипеда. Допълнителни цветни акценти са и оранжево анодизираните спейсъри, страничните стяги за ръкохватките на кормилото и седалковото колче, и др. В този цвят е и основната част от цялостно обновената графика на рамката и заедно с нея солидно защитена от високоустойчив полиестерен матов лак. Като цяло чудесна „бойна машина„ с доста високи експлоатационни характеристики , готова за всякакви теренни предизвикателства. 

 

  Моделът EUPHORIA, също е миналогодишен познайник, но за новия сезон ще бъде достъпен в два типоразмера -  29” и 27,5”, давайки избор на ездачите относно общата геометрия и колесната големина на байковете.

/Photos jpeg/Euphoria 29 2015.jpg

Тегло на велосипеда (вкл. педали) с височина на рамката 48см : 13,9кг  

За подробна спецификация и детайлни снимки може да разгледате тук: http://www.crosscycle.com/index.php?page=Catalog.Item&id=103&cid=7&lang=bg

 

     Двете версии са с идентични спецификации (освен цветово хармониращите за всеки спортни седалки), а разликите са само в някои от размерите на основополагащите компоненти, съобразно конкретните размери колела.

/Photos jpeg/Euphoria 27 2015.jpg

Тегло на велосипеда (вкл. педали) с височина на рамката 48см : 13,8кг 

За подробна спецификация и детайлни снимки може да разгледате тук: http://www.crosscycle.com/index.php?page=Catalog.Item&id=104&cid=8&lang=bg

     Проектираната наново (за двата варианта с по 4 размера) рамка е с подчертано спортна ХС геометрия, като спрямо предишната версия, основно е ревизирана голяма част от нея. Челната тръба е 1,1/8”, за да се редуцират цената и теглото на вилката, и велосипеда като цяло, запазвайки предишната стилистика и характеристики за коравина. Новата също е със специфична форма, чиито две най-издадени части, преливат в страничните ръбове на трапецовидните хидро-формовани, с двойно изтънено сечение и частично препокриващи се горна и долна тръби на рамката. Така конструираният преден триъгълник, освен характерната технократска визия има и завишени якостни стойности при огъване и усукване, гарантирани и от подменената долна тръба, която е с увеличени габарити по височина и ширина в предната извита част, а в долния край също е по-широка, силно противодействайки усукването на рамката при педалиране. За това спомага и характерно оформената зона в горния край на рамката, където съответните тръби на предният и задният триъгълници обхващат и странично тази за седалката, а външните им ръбове плавно преминават един в друг. Нови са и „по-дълбоките” планки за задната ос, отдалечавайки по вертикалата дясната тръба от веригата, а в ляво осигурявайки пространство за „вътрешно” монтиран в триъгълника дисков спирачен апарат, чиито хидравличен шлаух минава под рамката. Скоростната система и при двете версии е SHIMANO DEORE (заден дерайльор SLХ), с 30 предавки, а всички останали компоненти, включително комплектът хидравлични дискови спирачки, отново са от същата марка. Гумите и джантите са с подобаващи за предназначението на байковете експлоатационни характеристики и в съответните размери. Същото важи и за модела леки амортесьорни вилки, с обща въздушна камера, регулираща правия и обратния ход, както и заключването му по желание, чрез изнесено на кормилото дистанционно управление.  Отново чудесно балансиран в ценовата си група велосипед  (в две версии 29” и 27,5”), солидно оборудван и сигурно защитен с полиестерен матов лак за характерната рамка и специфичната черно-бяля графика, с хармониращи към нея бели джанти, команди, спирачни апарати и др. , който няма да остави безразлични докосналите се до него по един или друг начин.

 

  Следващият добре приет, но също ревизиран за новия сезон, е моделът ни GRIP.Той отново е в два варианта:  29” и новият 27,5” (заменящ класическия 26”)

/Photos jpeg/Grip 29 2015.jpg

Тегло на велосипеда (вкл. педали) с височина на рамката 48см : 14,1кг

За подробна спецификация и детайлни снимки може да разгледате тук: http://www.crosscycle.com/index.php?page=Catalog.Item&id=106&cid=7&lang=bg

     Двете версии са с еднакви спецификации (освен цветово хармониращите към всеки спортни седалки и ръкохватки за кормилото), а разликите отново са само в някои от компонентите отнасящи се за конкретните размери колела.

/Photos jpeg/Grip 27 2015.jpg

Тегло на велосипеда (вкл. педали) с височина на рамката 48см : 13,8кг

За подробна спецификация и детайлни снимки може да разгледате тук: http://www.crosscycle.com/index.php?page=Catalog.Item&id=105&cid=8&lang=bg

  Добре познатата и изключително лека алуминиева рамка е с типична ХС геометрия, запазвайки общата визия с кръгли двойно изтънени тръби и характерното оформление в горния край на конструкциятя, където съответните тръби на предният и задният триъгълници обхващат и странично тази за седалката, плавно преливайки се една в друга. Основната ревизия е в задната долна част с подменени планки за оста, даващи възможност за отдалечаване по вертикалата на дясната тръба от веригата, а в ляво осигурявайки пространство за „вътрешно” монтиран в триъгълника дисков спирачен апарат, чиито хидравличен шлаух отново минава под долната тръба на рамката. За разлика от предишните няколко нива на спецификации, сега моделът се предлага само в една, усреднена и добре балансирана спрямо ценовата категория.Скоростната система и при двете версии -29” и 27,5” е SHIMANO ALIVIO (заден дерайльор ХТ), с 27 предавки, а всички останали компоненти, включително главините и хидравличните дискови спирачки, отново са от същия производител. Върху двойно стенният алуминиев профил на джантите са обути съответните размери гуми с подходящ балон и структура, а грайферите са с по-умерен релеф, давайки на байка добро сцепление с почвата и приемливи асфалтови характеристики. Еднакъв е и моделът на леките амортесьорни вилки, с регулировка твърдостта на хода, както и блокираща го функция при необходимост.  Така оформеният краен продукт -изцяло в черен мат, с обновен двуцветен декор  (по-контрастен за 29” и по-приглушен за 27,5”), е чудесен „инструмент” за преходи, планини и подиуми, благодарение на присъщите си лекота, маневреност и проходимост, както и със солидното качество на вложените в него компоненти, осигуряващи му солиден функционален ресурс. 

 

  Напълно нов е моделът ни FUSION 27,5”, предлагайки се в два варианта –man и lady.

/Photos jpeg/Fusion Man 2015.jpg

Тегло на велосипеда (вкл. педали) с височина на рамката 46см : 14,7кг  

За подробна спецификация и детайлни снимки може да разгледате тук: http://www.crosscycle.com/index.php?page=Catalog.Item&id=107&cid=8&lang=bg

   Класическата, алуминиева ХС рамка, с удобен за спускане леко „затворен” преден триъгълник, чиито горна и долна тръби са с оптимално редуциран диаметър и трапецовидно сечение, а „вътрешно” в контура на задния триъгълник е монтиран необходимият спирачен апарат. Благодарение на това, хидравличният шлаух е закрепен под долната тръба, а характерна особеност са и паралелно минаващите от двете му страни жила за управление на двата дерайльора.Това решение придава визуална изчистеност за горната част на рамката и удобство при захват. Спецификацията е оптимално подбрана за ценовия клас на байка, оборудван с 27 скорости, а всички основни компоненти са SHIMANO от сериите DEORE, ALIVIO и ACERA. Същата марка са и хидравличните дискови спирачки заедно с главините, монтирани в джантите с двойно стенен алуминиев профил. Гумите са с подходящ балон и грайфер, през който минават 2 бели линии, визуално олекотяващи ги и хармониращи с основния цвят на седалката и рамката, декорирана с контрастна спорна графика и солидно защитена от полиестерен матов лак. Активният потенциал на байка е „подкрепен” и от предната амортесьорна вилка, с регулируема твърдост, както и със заключваща хода функция.

  Дамската версия на модела е базирана на рамка с аналогичен заден триъгълник, а предният е леко скъсен и с характерно оформена за този тип велосипеди горна тръба.

/Photos jpeg/Fusion Lady 2015.jpg

Тегло на велосипеда (вкл. педали) с височина на рамката 44см : 14,9кг   

За подробна спецификация и детайлни снимки може да разгледате тук: http://www.crosscycle.com/index.php?page=Catalog.Item&id=108&cid=8&lang=bg

  Спецификацията също повтаря в голяма степен гореописаната, но някои компоненти са подбрани спрямо конкретната целева група, правейки велосипеда по-достъпен, но не нарушавайки спортният му потенциал. Скоростната система отново е с 27 предавки, а всички основни възли са SHIMANO, предимно от серията ACERA . Контролът при движението и спирането е поверен на същите компоненти като при мъжката версия, но хидравличните спирачните апарати и „заключващата” се регулируема вилка са в бяло, допълвайки елегантната визия на декорираната в пастелни тонове рамка.

 

  Последният модел в МТВ раздела ни е добре известният GRX, с множеството си версии. Той бе основно ревизиран за началото на миналия сезон, като към класическия 26” вариант бяха добавени 27,5” и 29” , а всеки от тях разполага с по 3 размера рамки. Самите те са с класическа ХС геометрия на която отговаря вече и 26 инчовата версия, запазвайки всички конструктивни характеристики, осигуряващи прословутата здравина на първообраза и. Отново са използвани същите овални, алуминиеви тръби, които за предния триъгълник са с кръстосващи се елипсовидни сечения – обърнати хоризонтално при тръбата за седалката и плавно преливащи във вертикални при челната. За противодействие на огъването в тази зона (при скоростно газене на неравности) двете тръби частично се засичат, а в основата между челната и долната има допълнителен укрепващ елемент. Коравината на рамката при странично натоварване се гарантира и от характерното оформление в горната си част, където съответните тръби на предният и задният триъгълници са директно заварени една за друга, обгръщайки и странично тази за седалката. Желаейки да поднесем тази здравина на максимално широк кръг хора практикуващи планинско колоездене, отново представяме и 4-те нива на оборудване за модела GRX:  9 , 8 , 8М и 7. Всяко от тях се предлага в своя собствена цветова комбинация за рамката и декора, включваща конкретните колесни размери, при които е използвана въпросното ниво на спецификация.

 

   GRX -9 се предлага и в двете модерни, и най-търсени версии:  27,5” и 29”, като рамките са черни, а седалките, спирачните апарати и командите им, както и вилките са контрастиращо бели, импонирайки на част от трицветната графика, защитена от полиестерен матов лак. Самите вилки са с достатъчна енергоемкост за пресечените терени, предлагайки също регулируема твърдост и заключваща хода функция.

/Photos jpeg/GRX 9 27 2015.jpg

Тегло на 27,5” велосипед (вкл. педали) с височина на рамката 51см : 14,9кг , а за 29”х51см : 15,2кг

За подробна спецификация и детайлни снимки може да разгледате тук:

27,5":  http://www.crosscycle.com/index.php?page=Catalog.Item&id=109&cid=8&lang=bg

29":     http://www.crosscycle.com/index.php?page=Catalog.Item&id=124&cid=7&lang=bg

  Велосипедите са оборудвани с 27 скорости и основни компоненти от сериите ALIVIO и ACERA на SHIMANO, чиито продукти са използвани и за хидравличните дискови спирачки заедно с главините, монтирани в джантите с двойно стенен алуминиев профил. Върху тях са обути леки балонни гуми с уякчен каркас и добре изразен оф-роуд протектор, способстващи проходимостта по трасета от най-различен характер, на солидно конструираният и чудесно оборудван за ценовия си клас велосипед.

 

 

  GRX -8 се предлага отново в двете версии:  27,5” и 29”, като рамката, спирачните апарати и командите им са бели, а всички останали възли и детайли са в черно, каквато е и част от трицветната спортна графика, защитена от полиестерен матов лак.

/Photos jpeg/GRX 8 27 2015.jpg

Тегло на 27,5” велосипед (вкл. педали) с височина на рамката 46см : 14,8кг , а за 29”х46см : 15,9кг

За подробна спецификация и детайлни снимки може да разгледате тук:

27,5":  http://www.crosscycle.com/index.php?page=Catalog.Item&id=110&cid=8&lang=bg

29":     http://www.crosscycle.com/index.php?page=Catalog.Item&id=112&cid=7&lang=bg

  8-мата серия е оборудвана с 24 скоростна система SHIMANO, каквито са и всички останали компоненти, включително същите като при горната серия главини и хидравлични дискови спирачки. Върху двойно стенният алуминиев профил на джантите са обути съответните размери гуми с подходящ балон и структура, а протекторната им част е с по-умерен грайфер, осигурявайки на байка достатъчно добро сцепление с почвата и в същото време сигурно пътно поведение върху асфалтовите участъци. В унисон с ценовия му клас е и предната вилка, съпътстваща универсалната ориентация на функционално балансирания за спортна езда върху различни терени велосипед.

 

  GRX -8М също е налична в двете версии:  27,5” и 29”, а рамките са в активно зелено и отново заедно с трицветния си декор, са солидно покрити с полиестерен матов лак, а белите спортни седалки допълват спортната визия, хармонирайки с част от графиката.

 /Photos jpeg/GRX 8M 2015.jpg

Тегло на 27,5” велосипед (вкл. педали) с височина на рамката 46см : 15,3кг , а за 29”х46см : 15,8кг

За подробна спецификация и детайлни снимки може да разгледате тук:

27,5": http://www.crosscycle.com/index.php?page=Catalog.Item&id=113&cid=8&lang=bg

29":   http://www.crosscycle.com/index.php?page=Catalog.Item&id=114&cid=7&lang=bg

  Серията 8М е с по-нисък клас спецификация, но отново е с 24 скоростна система SHIMANO, както и всички останали компоненти, включително главините и дисковите спирачки, но самите те (за М серията) са механични. Гумите и джантите са аналогични на тези от горната серия и заедно с адекватната за предназначението амортесьорна  вилка гарантират оптималният спортно-развлекателен потенциал на добре екипирания за ценовия си клас байк.

 

  Серията  GRX -7 се предлага и в трите колесни версии:  29”, 27,5” и 26”. Цветовото решение на рамката и декора е в стилна ахроматична окраска с червено акцентиращи графични елементи, придаващо семпла, утилитарна визия с „агресивна нотка” (солидно защитено чрез полиестерен матов лак), а белите джанти и фрезованите им бордове, допълват общия  технократски вид на бюджетно ориентирания, но солидно конструиран велосипеда.

 /Photos jpeg/GRX 7 27 2015.jpg

Тегло на 27,5” велосипед (вкл. педали) с височина на рамката 46см : 14,3кг

За подробна спецификация и детайлни снимки може да разгледате тук:

26":    http://www.crosscycle.com/index.php?page=Catalog.Item&id=126&cid=9&lang=bg

27,5": http://www.crosscycle.com/index.php?page=Catalog.Item&id=115&cid=8&lang=bg

29":   http://www.crosscycle.com/index.php?page=Catalog.Item&id=125&cid=7&lang=bg

  Спецификацията е оптимално съобразена с ценовия клас, но за цялата скоростна система с 21 предавки са използвани отново SHIMANO компоненти, както всички останали възли и детайли са с гарантирана работоспособност и достатъчен ресурс. Много от тях са преминали тук от серията 8М, като например спортните ръкохватки и седалка (тук черна), алуминиевите кормило и лапата му, предната амортесьорната вилка, гумите с универсален характер и редица  други елементи. Различен тип обаче са спирачките (V-brake) и подходящия за тях двойно стенен профил на шините със струговани за целта бордове, но всички те са напълно удачни и сигурно функциониращи, дори при по-екстремно използване, от ездачите предпочитащи тази лека и аскетична окомплектовка. Като цяло добре оборудван велосипед за умерено активен стил езда в планински и равнинни местности , а също удачен вариант за градска среда.

 

                                                                              JUNIOR

  Последната група велосипеди в нaшето портфолио е с типично детска ориентация и обхваща границата от предучилищна възраст до средните школски  класове, базирана на съответните ръстови размери, включвайки велосипеди с  20, 24 и 26 инчови колела . Тъй като в тази възраст децата са изключително активни, всички наши предложения имат характерната за МТВ спортна визия и съответната конструкция на основните си компоненти. И двата ни модела са с твърди „унисекс” тип рамки, със снижена горна част, осигуряваща възможност за доста ниско първоначално положение на седалката, а в процеса на детското израстване (с бързи темповете) и последваща своевременна регулировка на позицията и по височината. Тази важна настройка все пак е в нормални граници обусловена не само от дължината на седалковото колче, но и от естествено „фиксираната” отдалеченост на кормилото и съответното усещане с времето за „смаляващ” се велосипед. Именно благодарение специфичната си геометрия, всеки велосипед е „ръстово” подходящ  поне за няколко сезона и изключително удобен както при прекрачване, така и за динамично управление по терени от различно естество. Всеки е оборудван със съответните размери предна амортесьорна вилки и гуми с комбиниран протектор, подходящ за различните видове покрития в градска среда, или липсата им в прилежащите паркове и техните алеи.

 

  Моделът ни SPEEDSTER (нов за предходния сезон) остава актуален и за този, предлагайки се отново в трите „колесни” размера: 20”, 24” и 26”, обхващайки целия диапазон на упоменатата възрастова граница. Характерен за него е общият триъгълен контур на леката алуминиева рамка, придаващ гореописаните ергономични свойства. Всички тръби са с кръгло сечение и максимално редуциран диаметър, а горните лежат в една линия, странично обхващайки сваленият максимално край на тръбата за седалката. Всеки от трите варианта се предлага в две версии:  BOY и GIRL , с напълно еднаква спецификация, а разликите са само в цветовете, като момчешкият декор е със спортно-атрактивна визия, а момичешкият в по-приглушени тонове и изпълнен с флорални мотиви. За цялата гама на модела са подбрани оптималният клас компоненти (всеки с необходимите размери според инчовете колела), гарантирайки безметежно използване в условия на подчертана детска свръх активност. Седалките са в черно и бяло + трети цвят (хармониращ с конкретният общ колорит) за пласмасовите предпазители, и са достатъчно здрави и комфортни. Въртящият се тип надеждни превключватели за скоростите в комплект с ръкохватките дават сигурен захват и удобство при манипулация и управление, а спирачните лостчета имат регулировка според големината на дланите с цел подходящ обхват. Благодарение на колчето си кормилото може да се регулира по височина (в обозначените граници), а за това на седалката е предвидена стяга с бързо фиксиране без специален инструмент. Спирачките са (V-brake) тип и работят върху съответно подходящия за тях двойно стенен профил на боядисаните (в тон с общия колорит) шини, със струговани за целта бордове. Гумите са с подходящ балон и грайфер, през който минават 2 бели ивици, визуално олекотяващи ги и хармониращи с основния цвят на седалката и рамката. В подкрепа на по-ефирната естетика, на дамските версии са монтирани бели брони на жилата управляващи спирачките и скоростите. Всички версии, освен необходимите функционални компоненти, имат и степенки.Предната вилка също е бяла с оптимален ход и достатъчно меки пружини, съобразно усредненото тегло на конкретните възрастови групи.

 

  26 инчовите версии  на модела SPEEDSTER са с алуминиеви вилка и курбели (с нормална дължина) и скоростна система от SHIMANO с 21 предавки.

    /Photos jpeg/Speedster 26 2015.jpg

Тегло на 26” велосипед (вкл. педали): 13,7кг 

За подробна спецификация и детайлни снимки може да разгледате тук:

BOY:   http://www.crosscycle.com/index.php?page=Catalog.Item&id=118&cid=10&lang=bg

GIRL:  http://www.crosscycle.com/index.php?page=Catalog.Item&id=123&cid=10&lang=bg

 

  24 инчовите версии отново са с алуминиеви курбели, но с редуцирана дължина, а скоростната система SHIMANO тук е с 18 предавки.

 /Photos jpeg/Speedster 24 2015.jpg

Тегло на 24” велосипед (вкл. педали): 13,2кг  

За подробна спецификация и детайлни снимки може да разгледате тук:

BOY:  http://www.crosscycle.com/index.php?page=Catalog.Item&id=119&cid=11&lang=bg

GIRL: http://www.crosscycle.com/index.php?page=Catalog.Item&id=122&cid=11&lang=bg

 

  Най-малките 20” версии са с още по-къси курбели и само един преден венец, но с двустранен предпазител за веригата, а скоростната система SHIMANO тук е само с 6 предавки.

 /Photos jpeg/Speedster 20 2015.jpg

Тегло на 20” велосипед (вкл. педали): 11,6кг   

За подробна спецификация и детайлни снимки може да разгледате тук:

BOY:   http://www.crosscycle.com/index.php?page=Catalog.Item&id=120&cid=12&lang=bg

GIRL:  http://www.crosscycle.com/index.php?page=Catalog.Item&id=121&cid=12&lang=bg

 

Моделът GRAVITO също е добре приет и доказал своите качества, а за новия сезон в подкрепа на технократски структурираната рамка са поставени по-добри гуми и вилки, а също и нов графичен дизайн. Предлага се само в долните два типоразмера колела  (20” и 24”), и е по-скоро с момчешка ориентация. Характерен и за него е общият триъгълен контур на солидната алуминиева рамка, чиито тръби са с правоъгълно сечение, а за двете основни от предната част, то плавно прелива в осмостенно, увеличавайки периметърът им в зоната на челната тръба. Отново горните 2 от задната част, лежат в една линия с основната, стартирайки странично от нея и заобикаляйки тръбата за седалката, която тук е малко по-висока, тъй като и предният триъгълник е по-дълъг. Двата варианта се предлагат в различен синьо-зелен колорит,  със спортно-атрактивна визия, а спецификациите са почти еднотипни, като са монтирани достатъчно добър клас компоненти, способни да понесат  понякога „хипер активната” детска експлоатация. Съответните размери седалки отново са в черно и бяло + трети (адаптиран към конкретната графика) цвят за пласмасовите предпазители, и са достатъчно комфортни. Отново са ползвани въртящият се тип надеждни превключватели за скоростите - в комплект с ръкохватките, даващи сигурен захват и удобство при манипулация и управление, както и  спирачните лостчета имащи регулировка за оптимален обхват според големината на дланите. Кормилната лапа е от класически МТВ тип, но със съответно редуцирана дължина и е алуминиева, както и колчето на седалката, за което е предвидена стяга с бързо фиксиране. Спирачките отново са (V-brake) тип и работят върху съответно подходящия за тях двойно стенен профил, със струговани за целта бордове. Гумите също са с подходящ балон и грайфер, с 2 бели ивици, визуално олекотяващи ги и хармониращи с основния цвят на седалката, вилката и част от общия графичен декор. Също така бели са и броните на жилата управляващи спирачките и скоростите. И на двата варианта, освен всички необходими функционални компоненти, са монтирани и степенки.Предните вилки също са бели, алуминиеви, с оптимален ход и достатъчно меки пружини, съобразен с усредненото тегло на конкретните възрастови групи.   24 инчовият вариант е с алуминиеви курбели, и редуцирана дължина, а скоростната система SHIMANO тук е с 21 предавки.

/Photos jpeg/Gravito 24 2015.jpg

Тегло на 24” велосипед (вкл. педали): 13,4кг   

За подробна спецификация и детайлни снимки може да разгледате тук: http://www.crosscycle.com/index.php?page=Catalog.Item&id=116&cid=11&lang=bg

 

  20 инчовият вариант е с още по-къси курбели, с два броя предни зъбни венци и съответно е наличен необходимият преден дерайльор, а скоростната система SHIMANO тук е с 12 предавки - нещо рядко срещано за този 20” размер детски велосипеди.

 

/Photos jpeg/Gravito 20 2015.jpg

Тегло на 20” велосипед (вкл. педали): 12,2кг  

За подробна спецификация и детайлни снимки може да разгледате тук: http://www.crosscycle.com/index.php?page=Catalog.Item&id=117&cid=12&lang=bg

 

  В заключение само ще добавим че се надяваме това представяне да ви помогне да изберете правилният за вас (ценово и функционално) велосипед, които от края на м. февруари ще може да откриете в магазинната мрежа, а също така да споменем че на някои места той може да бъде закупен и чрез оптимална за плащане лизингова схема.  

  Също така и през този сезон ще продължим популярната си  „промоционална кампания” с редуцирани цени за някои от моделите, в определени времеви отрязъци, като за това своевременно ще публикуваме необходимата информация.

 

 

 

 

 

 





{START_COUNTER}